ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2009

Ημερομηνία : 23-6-2009

Μετά το Διάβασμα – Η Αγωνία.!

Μετά την Αγωνία – Η Χαρά !

Μετά τη Χαρά – Η Περισυλλογή.!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

Σιάγλη Ελένη του Γρηγορίου, Λιπάνη Ελένη του Αθανασίου, Πούλκα Πέτρο του Ευαγγέλου, Κρατζιά Γεώργιο του Χρήστου, Κιόση Αθανάσιο του Χρήστου, Γώγου Αντωνία του Γρηγορίου, Λιτητάρη Άννα του Δημητρίου,Παυλίδου Ξανθίππη του Παύλου.

Πάντα θα νοιώθουμε χαρά όταν βλέπουμε τα Προσωπά τους Χαμογελαστά. Πως άλλωστε να μήν είμαστε όταν  έχουμε περάσει λίγο πολύ αυτήν την Αγωνία. Ας μας συγχωρήσουν για την όποια πίεση τούς ασκήθηκε. Πώς αλλιώς θα καταλάβουν οτι τα Αγαπάμε.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

1 – 30 Ιουλίου

Οι μαθητές της Γ’ τάξης των Λυκείων που θα προσέλθουν στις πανελλήνιες εξετάσεις θα κληθούν να συμπληρώσουν Μηχανογραφικό Δελτίο, στο οποίο εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τις σχολές στις οποίες επιθυμούν να εισαχθούν.

Το Μηχανογραφικό Δελτίο (στα Γενικά Λύκεια) διαχωρίζεται σε πέντε διακριτά πεδία σχολών (κατηγορίες) τα οποία ονομάζονται Επιστημονικά Πεδία. Κάθε επιστημονικό πεδίο περιέχει σχολές αντίστοιχων σχετικά επιστημονικών τομέων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένες γενικές ομάδες σχολών ανά επιστημονικό πεδίο.

1ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές θεωρητικών ειδικοτήτων: Φιλόλογοι, Νομικοί…

2ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές θετικών ειδικοτήτων: Μαθηματικοί, Φυσικοί…

3ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές ιατρικών επαγγελμάτων: Ιατρική, Φαρμακευτική…

4ο Επιστημονικό πεδίο : Πολυτεχνικές σχολές, αρχιτέκτονες, τοπογράφοι

5ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές οικονομικού προσανατολισμού και διοίκησης επιχειρήσεων

Πέρα από τις παραπάνω ομαδοποιήσεις υπάρχουν και σχολές/τμήματα που λόγω συναφών επαγγελματικών ειδικοτήτων, περιλαμβάνονται σε περισσότερα από ένα επιστημονικά πεδία, όπως τα Παιδαγωγικά τμήματα (Δάσκαλοι), τα οποία αναφέρονται ως κοινά τμήματα.

Κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μέχρι και δύο Επιστημονικά Πεδία και όσες σχολές επιθυμεί από κάθε επιστημονικό πεδίο. Δεν υπάρχει περιορισμός στο συνολικό πλήθος των σχολών που θα επιλέξει ο κάθε υποψήφιος. Έχει δηλαδή τη δυνατότητα να επιλέξει ακόμα και όλες τις σχολές που βρίσκονται στα δύο επιστημονικά πεδία της επιλογής του.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος καλείται να ταξιμονήσει με αριθμητική κλίμακα τις σχολές, ανάλογα με τις επιθυμίες του, όπου το 1 αντιστοιχεί στην πρώτη επιθυμητή σχολή, το 2 στη δεύτερη κ.ο.κ. Η αρίθμηση των σχολών δεν ακουληθεί κάποια λογικά σειρά και ούτε χρειάζεται να εξαντληθούν οι σχολές ενός επιστημονικού πεδίου, πρωτού αρχίσει η δήλωση των σχολών άλλου επιστημονικού πεδίου. Είναι δυνατό δηλαδή να εναλλάσονται οι σχολές από το ένα επιστημονικό πεδίο στο άλλο, ανάλογα με τις επιθυμίες του υποψηφίου. Να δηλωθεί δηλαδή μία σχολή από ένα επιστημονικό πεδίο, στη συνέχεια 5 σχολές του άλλου πεδίου, μετά 3 σχολές του 1ου πεδίου κ.ο.κ.

Προσοχή χρειάζεται ώστε να μη δοθεί ίδιος αριθμός σε δύο ή περισσότερες σχολές, όπως και να μην υπάρξουν κενά στην αρίθμηση με την παράλειψη κάποιου αριθμού.

Με την ταξινόμηση των σχολών ο κάθε υποψήφιος δηλώνει την προτεραιότητα που δίνει στην κάθε σχολή. Έτσι αν για παράδειγμα συγκεντρώσει Μόρια εισαγωγής που του προσφέρουν την εισαγωγή στις σχολές της 4ης επιλογής του, θα εισαχθεί στη σχολή της 4ης επιλογής, ανεξάρτητα από το αν η 5η επιλογή είχε μεγαλύτερη βάση εισαγωγής ή όχι και αν ‘έπιανε΄τα μόρια της ή όχι.
Δηλαδή από όλες τις σχολές στις οποίες έχει συγκεντρώσει περισσότερα μόρια από τη βάση εισαγωγής, εισάγεται σε αυτήν που έχει δηλώσει «πρώτη», δηλαδή με καλύτερη σειρά προτίμησης (μικρότερο αριθμό στην αριθμητική κλίμακα).

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s