Πρόταση Υποψήφιου Βουλευτή Ν.Κιλκίς απο τη Γρίβα

Ημερομηνία : 13-9-2009

Μετά τις αρνήσεις των κ. Δημήτρη Μουζούρη και Μαρίας Αμανατίδου να πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιο Νομού Κιλκίς με το ΠΑΣΟΚ , αποφασίστηκε η πρόταση ένταξης σ’ αυτό του εκπαιδευτικού κ. Δημήτρη Γιαννάκη από τη Γρίβα.


Στα αξιοσημείωτα είναι οτι για πρώτη φορά σε ψηφοδέλτιο του Κινήματος στο Νομό συμμετέχει υποψήφιος  από την Παιονία.

Σε προσωπικό μύνημα στο  EMAIL της Εφημερίδας μας, η απάντηση του ήταν ως εξής :

«…για λόγους προσωπικούς και υπηρεσιακούς οι οποίοι τελικά με εμποδίζουν να διεκδικήσω την εκλογή μου στον τόπο μου, στον Νομό μου.» … έφεραν ένα μούδιασμα, αλλά είναι απόλυτα σεβαστή.
ολοκληρόνωντας ανέφερε : «…Ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά τον Πρόεδρο ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και την επιτροπή για την τιμη που μου εκαναν.» .

signature

Σχολιάστε

